tag:blogger.com,1999:blog-6471190298171343392.post8154795010188296748..comments2022-08-26T08:05:34.258-07:00Comments on רועי מליח רשף: אל תתנו להם מונולוגים - הטעות בלימודי משחק ואיך זה קשור ל- SELF DIRECTINGRoy Reshef Maliachhttp://www.blogger.com/profile/03307382325068511397noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-6471190298171343392.post-69592031830125080272018-08-28T00:19:17.757-07:002018-08-28T00:19:17.757-07:00ראיתי את המופע "ניימדרופ" בתיאטרון הבית ...ראיתי את המופע "ניימדרופ" בתיאטרון הבית של ניסן נתיב ביפו. לא יזמינו את המופע הזה להיכל התרבות ביבנה. זה ברור.גם לא בהיכל אמנויות הבמה בכרכור. למה? התשובה ארוכה ומורכבת מכמה חלקים.<br />תמיד כשאני שומע שבחים וקילוסין על ג'ייסון דנינו הולט, אני תוהה לאן פניו מועדות. מה הוא רוצה. הוא מאוהב בעצמו זה ברור. אוהב את גופו ומציגו לראווה היכן שניתן, זה רואים. היצירות שהוא יוצר תמיד מתהדרות ב"כנות אישית" ומלאות בדיבורים על הסקס שלו , והמלים זין כוס תחת מציצות וחדירות מופיעות תדיר. הכל כלול שם. מין מולטידיסציפילינריות של אמנויות הבמה. הוא מלמד דור שלם בסטודיו ניסן נתיב, ומוביל קו מסויים (מאוד) בתיאטרון הבית של ניסן נתיב. בסדר.הבנתי. אני אמנם מבוגר אבל עשיתי סקס כמה פעמים בחיי ואני מסוגל להכיל דיבורים על קקי שנשאר באצבע אחרי שמוצצים ומבקשים שידחפו אצבע בתחת "בזמן שאני גומר". אבל כשאני רואה הצגות שג'ייסון יוצר אני תמיד נזכר שניסן נתיב מורי ורבי אמר: לפני שאתה צוחק על שייקספיר תראה לי שאתה מבין אותו ויודע לעשות אותו.רק אחר כך תעשה טייקאופ על שייקספיר. אז ניימדרופ זה לא שייקספיר. זה שטחי. זה חסר פואנטה , זה משמים ומשעמם. ראיתי שחקנים יוצרים מענינים, מקוריים, חלקם חיות במה מוכשרות ביותר. בולטות במיוחד מיה לנדסמן.פצצת כשרון מלאת גוף עם אנרגיות נפלאות( תראו אותה זונה ב"אל נקמות" בתיאטרון הקאמרי). חלקן מצחיקות, יפות , נעות מצויין. יעל מור מבצעת מצויין ומרגש מונולוג -כשהיא מתופפת -על מאה הזיונים שהיו לה בחייה. הקצרים. והיא יפה והיא מצחיקה והיא סקסית. השאר מדברים אישית על רגעים בחייהם באופן לא מענין במיוחד.לא התרשמתי מהכנות,מגילוי הפרטים האינטימיים, והכל חשוך לאור תאורה חשוכה של מועדון סמים וסקס רב סקסואלי בברלין. זו קבוצת ההתיחסות.ברלין. זיונים עם בני כל המינים כמה שיותר.בשירותים זה אחלה.מכירים על הרחבה ואז מרחיבים חורים ואישונים ביחד. והבנים רובם בי. והבנות גם.הם לא יתפרנסו מעבודה בעיריה או בבנק דיסקונט. כולם התנסו בסקס עם בני כל המינים.הכל עירוני. תל אביבי.ברלינאי.שטחי.עלוב. בלי טיפת פואטיקה.בלי שאר רוח.על הכל מנצח ג'ייסון בעצמו.מסתובב כתרנגול נפוח חצי עירום. מלא קעקועים מהתחת עד הפדחת והכל מלווה באיזה שאר רוח של " איזה מוזיקה שמענו בזמן ש..." מענין לי ת'תחת מה היה פס הקול של הרגע שבו בכית באוטו...או מה השיר ששמעת בזמן ביתוק הבתולים, ואיזה שיר שמעתי כשנשבר הגזר שדחפת בישבן. אה והמוזיקאי שחר נץ היה חולה אז הערב היה בלי פסנתר.יש פסנתר באולם .שניים. אז? מי שיודע לנגן שינגן.נעלבתי.סליחה.למה סליחה? כי אני לא אוהב ביקורת על יוצר.תמיד מבקר יצירה ולא אישית את עושיה.ג'ייסון דנינו הולט מזמין זאת. פשוט היצירות שלו זה הוא. אז הוא חשוף.הוא אישי.הוא טוטאלי.הוא סוחף אחריו דור שלם של בוגרי ניסן נתיב. אולי נוספים.הוא זוכה להערכה -כך אני מבין-בחו"ל וזה אחלה.הלואי ויתנו לו לנהל את התיאטרון הקאמרי.הוא בהחלט יוצר מנסה.תוהה.תועה.טועה. יש בזה משהו. נכון. אבל לדעתי לא הפעם.סליחה שוב. אה.והערה לשרת התרבוש. מירי רגב. אל תראי את זה.תרצי לשלול את התמיכה בסטודיו המצויין של ניסן נתיב.ולומדים שם ערבים.יפו.פלסטין.עזבי.תבלי ערב מול האח.Doron zafrirnoreply@blogger.com