עלתה הצגה וירדה הצגה

ביום ראשון עלתה ההצגה "נקמתו של התרנגול האחראי לזריחת השמש". בביצוע אנסמבל התרנגול. חבורת צעירים שהחליטו להעלות את ההפקה. הם ביימו, עיצבו ושיחקו. לאחר שראיתי אותה הרגשתי שהם הפכו את המחזה שלי לטוב יותר. להם מכתב בכתב יד. הם עשו עבודה מעולה.

היום ירדה ההצגה חדר 414. הלכתי להפרד. מהקאסט ומההצגה. כמחזאי המחזה עדיין חי אבל ההצגה מעתה היא זיכרון.

לפני קרוב לעשרה ימים התחלתי לעשות מדיטציה כל יום. אני עושה בערך 30 דקות. זה הפך להיות הזמן שאני מחכה לו.
אני צרגיש, שזה תורם לי אומנותית בצורה אדירה. זה לא נותן לי רעיונות זה נותן לי מקום לסמוך על הרעיונות שכבר יש לי ולתת להם זמן על הנייר עד שהם לא יהיו חלק מהיצירה.

אני קורא ספר שירים של פאט פארקר. משוררת אמריקאית שחורה ולסבית. היא פשוט נהדרת. השירים שלה הופכים אותי.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תפילת השחקן

אם החלטתם לכתוב מערכונים להלן כמה טיפים

סדנת כתיבה טכניקות ומבנה הסיפור.

טלוויזיה מחורבנת

הטכניקה להבנת המשחק הקומי.

נלחם במחזה, מלנכוליה, שירה זה צורך, לייצר מרווח של דעיכה, ולהרדם על הספה.