להצביע על דברים // לא חשבתי על זה // פריצה משחקית




 אמנות זה להצביע על דברים לאנשים אחרים באמצעות מילים, תמונות. 

מה שהיום משעמם וחסר ערך, ברגע שהצבעתם עליו, הוא מתחיל לקבל משמעות. ברגע שהצבעתם על משהו זרעתם נבט של השראה. 

זה תרגול בתשומת לב. 

התחלה נמצאת בכל מקום.

מוזמנים להצביע גם ולשלוח (סתם סקרן על מה אנשים מצביעים)

אם מישהו נותן לכם הערות על משהו שכתבתם ומציע הצעות איך לתקן את זה. התשובה הכי טובה שאני משתמש בה היא ״וואו, לא חשבתי על זה״ 

אם ההערה משמחת אותי אני חושב עליה.

אם ההערה מעצבנת אותי אני מפסיק לחשוב עליה.



בספרי ההיסטוריה הקורונה תיזכר כתקופה שהמון שחקנים פרצו משחקית. אם פעם היו כאלה שהתפללו שהשחקנית תיפול במדרגות או תשבור רגל כדי להחליף אותה, עכשיו כל שהיא צריכה זה תסמינים.

בהצלחה לכל המוקפצים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תפילת השחקן

אם החלטתם לכתוב מערכונים להלן כמה טיפים

Miracolo - Piccolo theatro

נשים בצמרת (מחזה תגובה)

הטכניקה להבנת המשחק הקומי.

הצגות לילדים - להוציא את המבוגרים? מי צריך חרוזים? למה דרמה שאפשר להשתגע? והצגת הילדים הכי טובה שראיתי.