24.7.2020 יומן




בבוקר היה לי מפגש לאבאן. יש לי קבוצה של שלושה שחקנים. אנחנו נפגשים לשוחח על תיאטרון, פוליטיקה, ושטויות.  אני מלמד אותם בין לבין את שיטת לאבאן. 

סיימתי להאזין להקלטה של הספר זן ואומנות הכתיבה מאת ריי ברדבורי התחלתי להאזין לספר שלו תפוחים אלקטרים תחת השמש.  הסיפור שפותח את הספר צופר הערפל (foghorn) הוא אחד הסיפורים היפים העולם. לפני כמה שנים קראתי אותו ועכשיו אני מאזין לו. אין מילים לתאר כמה הסיפור הזה נפלא

התחלתי לקרוא ספר שנקרא להפוך לכותב של דורותיאה ברנדה. הספר נכתב ב-1934. אני אוהב ספרים שמדברים על אומנות הכתיבה שנכתבו לפני תחילת המאה העשרים. התיאטרון והספרות היו בשיא שלהם. בגלל שהתקופה אחרת, המחשבות על כתיבה היו אחרות. לדוגמה: האם כדאי לכתוב בעפרון או במכונת כתיבה?  מאוד נהנה מהספר הזה וביליתי עמו את החצי השני של היום עד שהלכתי לישון.  

** (הערה) היום הזה כתוב בצורה תמציתית.  הפעם הראשונה נמחקה בגלל באג במחשב ולא הצלחתי לשמור את המסמך. אז כתבתי את היום פעם שנייה. הייתי קורב מאוד לזנוח את היום הזה ולדלג עליו בגלל החוויה הזאת. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תפילת השחקן

אם החלטתם לכתוב מערכונים להלן כמה טיפים

Miracolo - Piccolo theatro

הצגות לילדים - להוציא את המבוגרים? מי צריך חרוזים? למה דרמה שאפשר להשתגע? והצגת הילדים הכי טובה שראיתי.

נשים בצמרת (מחזה תגובה)

הטכניקה להבנת המשחק הקומי.