31.7 יומן כתיבה




 שישי 31.7

היה לי סוף שבוע לעצמי. המשפחה נסעה. אני נשארתי לבדי. חשבתי שאנצל את הסופ"ש לכתיבה אינטנסיבית. ביום שישי הרגשתי נטול אנרגיה.  החלטתי לוותר על הכתיבה. השקעתי את עצמי בקריאה ובטלה, בעיקר קריאה. פתחתי כמה ספרים במקביל.  ניסיתי למצוא מה יתפוס אותי. אני משתדל לקרוא את העמודים הראשונים של כל ספר. אם משהו תופס אותי אני הולך איתו עד הסוף. 
ניסיתי את דברי ימי מנזר של סאראמאגו. ניקולס ניקלבי של דיקנס, גוסטמן של הובס, ואת המגדל האפל חלק א' של סטיבן קינג. סטיבן קינג זכה וביליתי את רוב היום בקריאה של הספר. לקראת חמש נרדמתי וקמתי שוב ב23:00 לא יכולתי לחזור לישון. אז המשכתי לקרוא. בסביבות 12 דגדג לי לכתוב אז התיישבתי וכתבתי בטלפון את ההמשך של המלין. עבדתי עליו עד שתיים לפנות בוקר. שלחתי אותו לקריאה ראשונית. לאחר מכן בהיתי ועשיתי תנועות של אמנויות לחימה. אני לא יודע מה אני עושה אבל אני מניע את האנרגיה וזה מה שחשוב. נרדמתי בחמש. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תפילת השחקן

אם החלטתם לכתוב מערכונים להלן כמה טיפים

נלחם במחזה, מלנכוליה, שירה זה צורך, לייצר מרווח של דעיכה, ולהרדם על הספה.

סדנת כתיבה טכניקות ומבנה הסיפור.

הטכניקה להבנת המשחק הקומי.

טלוויזיה מחורבנת